Ви тут: Головна Інформація Випускникам Вакансії Банк вакансій

Банк вакансій

 

Стартує проект «Державотворець» – стажування молоді
в органах державної влади
 
 
Мрієте стати держслужбовцем чи хочете дізнатися як функціонують органи влади? Маєте ідеї, пропозиції та бажання змінювати країну на краще?
Тоді проект «Державотворець» – стажування молоді в органах державної влади саме для Вас! Ви зможете дізнатися як працюють органи влади, отримати нові знання, розвинути свої лідерські якості та долучитися до процесів державотворення.
Проект ініційований Міністерством молоді та спорту України спільно з Українською академією лідерства та за підтримки проекту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидій корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI).
Він складатиметься з трьох етапів, на першому з яких передбачається стажування молоді в Адміністрації Президента України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України, міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади (з 15 по 23 червня).
 
Учасники стажування повинні:
        бути громадянами України;
        вільно володіти українською мовою;
        на момент подання заявки бути віком від 18 до 25 років;
        мати зацікавлення в подальшому розвитку в сфері державотворення;
        досвід участі в громадській діяльності буде перевагою при відборі.
 
Відбір кандидатів на стажування здійснюватиметься в два етапи експертною комісією, яку формує Міністерство молоді та спорту України та до якої увійдуть партнери проекту, представники приймаючих на стажування органів державної влади.
 
Достатньо дорослі, щоб творити державу? 
Заповнюйте заявку за посиланням:
 
Реєстрація для участі в стажуванні триває до 30 травня 2018 року.
 
Проїзд, проживання та харчування стажерів покриваються за рахунок організаторів.
 
Якщо у Вас є додаткові запитання, Ви можете звертатись до:
Марії Карчевич (тел.: 044 284 30 26);
Ірини Тулякової (тел.: 093 342 21 22);
Гапонюк Андріани (тел.: 099 911 04 71).

 

 


 

 

 

Шановні студенти та майбутні випускники!

 

 

 

Компанія Кео Санг – провідний трейдер у сфері міжнародної торгівлі сталлю - запрошує амбіційних та цілеспрямованих людей долучитись до нашої команди. Саме з нами Ви зможете відкрити безмежний світ маркетингу, випробувати передові бізнес ідеї, дізнатись специфіку роботи з людьми з різних континетів, а також побудувати успішне майбутнє.

Володієте aнглійською мовою, а також італійською/іспанською/німецькою aбо корейською мовами, маєте бажання спробувати свої сили у міжнародному бізнесі, мрієте про дружній колектив та роботу закордоном, хочете стати прикладом для інших? Тож Вам саме до нас. Ми з радістю запрошуємо Вас на нашу HR-Конференцію, яка проходитиме у стінах Інституту філології КНУ імені Тараса Шевченка та має на меті знайти нових співробітників. Наша основна мета - відчинити двері нашої Компанії для Кожного, хто прагне працювати, здобути досвід та самореалізуватися. Приходьте на конференцію 15 травня і не втрачайте шансу розпочати нове майбутнє! Можливо ми шукаємо саме ВАС, адже неможливо реалізувати великі плани без великих людей.

 

 


ПАМ'ЯТАЙТЕ, ВИ ЗАПРОШЕНI! ПРИХОДЬТЕ ТА РОЗПОЧНТIЬ СВОЮ КАР'ЄРУ РАЗОМ З
НАМИ!
• Дата: 15 травня, 2018р.
• Час: 13:00~15:00
• Місце проведення: Актова зала (Інститут філології / КНУ імені Тараса Шевченка,
другий поверх), бул. Тараса Шевченка 14
• Мова конференції : англійська
• Розклад HR-Конференції:
- Знайомство з Keo Sang Group (наша історія/сьогодення компанії та плани на
майбутнє)
- Обмін досвідом з перших вуст (промова випускників КНУ, що працюють у нашій
компанії)
- Інтерактивна частина/Питання та відповіді (чудова можливість проявити себе та
пройти співбесіду з керівництвом компанії)
- Заповнення Анкети на співбусіду
Чекаємо з нетерпінням нашої зустрічі,
Команда Keo Sang

Keo Sang HR

 

 


 

 

 

 

 

JOB OFFER

“Import/Export Manager”

 

 

Short introduction of company:
Keo Sang is an international trading company with head office in South Korea.
Seven years ago a branch office in Ukraine was established for better cooperation with neighbouring
countries. Our company has been involved in steel business for more than 21 years, specializing in
steel supply to CIS and European countries.
Description of vacancy:
Assistance to the senior manager, documents preparation and/or translation, customers support,
development of customers in CIS and EU countries, business trips.
Candidate requirements:
- Result oriented;
- Eager to study and develop;
- Higher education (desirable) or graduating student;
- Computer skill (MS Office);
- Language knowledge:
-English (required);
-Spanish or Italian or German (desirable);
Personal skills:
-Initiative;
-Purposefulness;
-Responsibility;
- Aggressive mind;
- Readiness for self-development;
-Team work;
Job conditions:
- official employment;
- initial help in work management;
- career growth poss-ty;
- friendly staff;
- welfare;
Pls send your CV in English with your photo in the corner to e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
or call me +38(098)8707410 Miroslav.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням французької мови 

 

Компанія: Djoca Travel Ukraine
Місто: Київ
Вид зайнятості: повна зайнятість
Вимоги: вища освіта

ОПИС ВАКАНСІЇ

 

www.djocatravel.com.ua

www.djocatravel.com

 

Наша компанія активно розвивається, і ми регулярно запрошуємо нових активних і цілеспрямованих людей приєднається до нашої команди.

Якщо Ви володієте французькою мовою на високому рівні і бажаєте підтримувати і розвивати його в живому спілкуванні, якщо Ви хочете стати частиною молодої, дружньої команди і бажаєте вчитися новому і розвиватися разом з нами - ми Вас чекаємо!

Обов'язки:

Підтримка франкомовним клієнтам (компаніям) (допомога в здійсненні бронювання, внесення змін в скоєні бронювання, рішення різних завдань)
Спілкування з клієнтами / партнерами по телефону / емайл на французькою та англійською мовами
Підтримка клієнтам вчасно поїздки
вимоги

Хороший рівень французької мови (спілкування з французами по телефону і по емайл)
Хороший рівень англійської мови
Працьовитість, товариськість
Вміння працювати в колективі
Уважність до деталей
Готовність вчитися новому
Умови роботи:

Робота в офісі на Подолі (м. Тараса Шевченка).
Заробітна плата: за результатами співбесіди.
Можливість кар'єрного росту.
Просимо надсилати резюме на емайл.

 

 

 

 


ОФІС В КИЄВІ

DJOCA TRAVEL UKRAINE
 
 

тел. +38 (044) 428 71 77
тел. +38 (044) 428 72 77
моб. +38 (098) 418 66 83

ОФІС В ПАРИЖІ

DJOCA TRAVEL
 


 

poster

 


 

Компанія STUDY.UA, лідер в сфері освіти, шукає вожатих для роботи в одному з наших кращих проектів — BRITISH CAMP KARPATY.

 

Ми запрошуємо в нашу команду яскравих, талановитих, енергійних і відкритих людей!

  • Ти творчий і сповнений креативних ідей
  • Вмієш працювати в команді та стресостійкий
  • Знаєш англійську мову на рівні intermediate і вище
  • Готовий бути наставником і другом для дітей та супроводжувати їх під час екскурсій, відвідування термальних басейнів, денних та вечірніх активностей?

Тоді ми пропонуємо тобі:

  • Оплату за 1 зміну — 3000 грн + можливий бонус
  • Оплату проживання і 5-ти разове харчування
  • Трансфер у табір та назад, рекомендації та можливий кар'єрний ріст у компанії STUDY.UA!

Наш табір розташований в 10 км від Ужгорода, Закарпатська область. Період проведення табору з 4 червня по 12 серпня, протягом якого ми проведемо 5 змін по 12 днів кожна.

Контактна інформація: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

0503111405 Єкатерина

Якщо ти саме така людина, як описано вище — відправляй нам своє резюме з фото і супровідним листом, чому ми повинні взяти саме тебе. І не забудь вказати номер телефону!

 

 


 

 

 

 

Vacancy of a Corporate English Teacher 
 
"Business Teaching Center" is looking for people who are passionate about English and willing to teach employees of International and Ukrainian companies.

 

Requirements:

· Excellent knowledge of English and teaching methods in general;

· Teaching experience is preferrable, but not a must;

·  Willingness to take up new challenges and study;

·  Passion for English and teaching

 

Working conditions:

*Official employment.

*Teaching business and general English (all levels Beginner-Advanced) individually and in groups to employees of International companies.

*We provide all audio-visual media and educational material.

*We also offer regular Training sessions to improve our teachers and keep them informed about the latest trends in ESL teaching.

*Lesson location details will be provided.

 

Responsibilities:

· Preparation of high quality effective lessons;

· Planning and delivering interactive lessons;

· Monthly submission of client reports.

 

If you love teaching English, like to be challenged and are keen to develop, send your CV in English with a covering letter to Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

If you need additional information you may call Maria Nyzhnyk, the Director of Studies:+38(050)845-05-34 /+38(067)467-37-05

 

 

 


 

 

 

Шановні студенти!

Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» проводить конкурс на вакансію БОРТПРОВІДНИК.

 


МАУ надає:

  • Навчання на тип ПС Boeing 737 з видачею сертифікату встановленого зразку;
  • Офіційне працевлаштування з дотриманням всіх положень КЗпТ;
  • Гідну заробітну плату;
  • Страховку, розвозку, харчування, формений одяг;
  • Перельоти для співробітників, членів їхніх сімей за сервісними квитками;

      Базовий аеропорт та основне місце роботи – Київ, Бориспіль.

Основні функції бортпровідника:

     - Забезпечення безпеки пасажирів на борту ПС;
     - Якісне обслуговування пасажирів на борту ПС;

     - Продаж товарів на борту ПС;

1

Вимоги до кандидатів :

  • вища освіта (обов`язково наявність диплому бакалавра, спеціаліста чи магістра);
  • вільне володіння українською, російською та англійською мовами (вітається володіння китайською мовою);
  • відповідальність, дисциплінованість, зібраність, оперативність в роботі, комунікабельність, гнучкість у спілкуванні з різними людьми, високий рівень стресостійкості;
  • наявність закордонного паспорта;
  • вміння плавати;
  • наявність військового квитка у хлопців;
  • відсутність шрамів, опіків, брекетів, татуювань та пірсингу на видимих частинах тіла.

При оформлені резюме потрібно обов`язково вказати рівень володіння іноземними мовами, свій вік, зріст, вагу. Резюме повинно супроводжуватись фотографією.

Резюме необхідно відправити на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або заповнити анкету на нашому сайті: http://www.flyuia.com/ua/about/ukraine-international-airlines/information-UIA/career/stewards.html

Чекаємо на Вас!

 

Додаткова інформація № 1 

Додаткова інформація №2

2

 


 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Випускникам Вакансії Банк вакансій