Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра англійської філології та перекладу Наукова діяльність

Наукова діяльність

Профіль кафедри англійської філології в Google Академії

 

Основні публікації професорсько-викладацького складу кафедри:

Якуба Валентина Володимирівна, канд. філ. наук, доц., завідувач кафедри

1. Chesnokova A., Yakuba V. Teaching Stylistics in Ukraine: Empirical Perspective // Abstracts of PALA Pedagogical Stylistics Conference. Eötvös Loránd University. Budapest. 19 20 April 2010. – P. 4. – Режим доступу : http://sites.google.com/site/pala2010budapest/bookofabstracts;

2.Yakuba V.V. Using stylistics to teach literature to non-native speakers (Чесноковою Г.В.)) // Teaching Stylistics / Ed. by L. Jeffries and D. McIntyre. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2011. – 89 – 112 р.

3.Вступ до спеціальності: Навч. посіб. для спец-ті „Філологія: англійська”. - К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2011. – 101 с.

4.A Step to Perfection (Крок до досконалості. Посібник з першої іноземної мови: англійська). - Частина 1, 2 – К.: Алюр, 2011. – 350 с., 250 с.

5.Комунікативні стратегії : посібник (у співавторстві) : за ред. А.Е.Левицького.K. : Логос, 2011. – 351 с. Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).

6.Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві). – Видання друге, доповнене та перероблене / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. ISBN 978-966-439-631-5 Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).;

7.Чеснокова Г.В., Якуба В.В. Communication Strategies: English as the Second Foreign Language. К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2014. – 559 с. – Гриф надано Міністерством освіти і науки України (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014).;

8. Якуба В. В., Цапро Г. Ю. Significant Role of Movies in Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments) / В.В. Якуба, Г.Ю. Цапро //  Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Наук.-методичн. журнал. — К.: Видавництво ВП "Едельвейс".— 2015. — Вип. 1-2. — C. 64-67.

 

Чеснокова Ганна Вадимівна, проф., канд. філ. наук, проф.

1. Chesnokova A. Learning through Research: Invigorating the Humanities / A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Pedagogika. – 2017. – № 1. – Volume 125. – P. 195–210. DOI: 10.15823/p.2017.14. http://www.pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/548/307 Індексується в Central and Eastern European Online Library (C.E.E.O.L.), Directory of Open Access Journals (DOAJ),Education Research Complete (EBSCO Publishing), Index Copernicus, Modern Language Association International Bibliography (MLA), SCOPUS.

2. Chesnokova A. Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses / A. Chesnokova // Scientific Approaches to Literature in Learning Environments / [ed. by M. Burke, O. Fialho, S. Zyngier]. – Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins, 2016. – P. 105-124. DOI: 3. 10.1075/lal.24.06che https://benjamins.com/#catalog/books/lal.24.06che/details .

3. Chesnokova A. Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device / A. Chesnokova, W. van Peer // Versus: Quaderni di studi semiotici / [ed. by G. Ferraro and A. Nemesio]. – 2016. – № 122. – In press.

4. Chesnokova A. Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study / A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Advanced Education. – 2016. – № 5. – P. 49–59. http://ae.fl.kpi.ua/article/view/62949/68018 DOI: 10.20535/2410-8286.62949.

5. Chesnokova A.  Distressful Empathy: The Case for Terror Management Theory? [Електронний ресурс] / A. Chesnokova, M. Springer, W. van Peer // Abstracts of “Literature and Empathy” symposium. – Göttingen University. The Göttingen Institute for Advanced Study in the Humanities & Social Sciences, July 10th-12th 2015. – Режим доступу :  http://www.igel.uni-goettingen.de/wp-content/uploads/2015/02/vanPeer_IGEL_wp.pdf . DOI: 10.13140/RG.2.1.4980.2086.

6. Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, І. В. Трищенко, Ю. А. Лобода, та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2014. – 543 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014).

7. Chesnokova A. Meet the Professionals // Babel. The Language Magazine. – 2014. – № 8. – P. 44–45.

8. Chesnokova A. Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, ed. by W. van Peer, S. Zyngier, V. Viana [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2013. – Volume 47. – № 3. –– P. 120–121. – Режим доступу до журн. :  http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v047/47.3.chesnokova.html .

9. Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. ; за ред. А. Е. Левицького. 2-ге вид., доп. та перероб. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.2011).

10. van Peer W. Learning Without Teaching: Literature and the REDES Project / W. van Peer, S. Zyngier, A. Chesnokova // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 109–123. – DOI: 10.13140/2.1.3631.6963.

11. Chesnokova A. Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 95–108.

12. Чеснокова Г. В. Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві : [монографія] / Ганна Вадимівна Чеснокова. – К. : Ленвіт, 2011. – 248 с. – DOI: 10.13140/2.1.3428.6400.

13. Chesnokova A. Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder, S. Zyngier [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2010. – Volume 44.4. – P. 120–121. – Режим доступу до журн. : http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v044/44.4.chesnokova.html . – DOI: 10.1353/jae.2010.0012.

14. Chesnokova A. Dotting the I’s: Punctuation and Mechanics : [навчальний посібник] / Anna Chesnokova. – К. : Ленвіт, 2010. – 102 c. – Гриф МОН України (лист № 1 / 11 - 361 від 30.01.2010).

15. Viana V. Quantitative Research in Practice: Applying a Differential Scale Questionnaire to Literature / V. Viana, S. Zyngier, A. Chesnokova, J. Jandre, S. Nero. [Електронний ресурс] // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні трактати. – 2009. – Том 1. – Випуск 3–4. – С. 67–77. – Режим доступу до журн. : http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/10215/1/9.pdf.

16. Viana V. Budding Researchers in the Humanities: An Intercultural Online Project / V. Viana, A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Cases on Distance Delivery and Learning Outcomes: Emerging Trends and Programs / [ed. by D. Gearhart]. – Hershey : IGI Global, 2009. – P. 231–244. DOI: 10.4018/978-1-60566-870-3.ch014.

17. Chesnokova A. Universal Poe(try)? Reacting to “Annabel Lee” in English, Portuguese and Ukrainian / A. Chesnokova, S. Zyngier, V. Viana, S. Nero, J. Jandre // Linguagem, criatividade e ensino: abordagens empíricas e interdisciplinares : Proceedings of IX ECEL Symposium in Empirical Studies in Language and Literature [ed. by S. Zyngier, V. Viana, J. Jandre]. – Rio de Janeiro : Publit, 2009. – P. 193–211.

18. Chesnokova A. Dickinson in the Ukraine: Slavic Traditions and New Perspectives / A. Chesnokova // The International Reception of Emily Dickinson / [ed. by D. Mitchell, M. Stuart]. – London : Continuum, 2009. – P. 189–203.

19. Directions in Empirical Literary Studies: In honor of Willie van Peer / [ed. by S. Zyngier, M. Bortolussi, A. Chesnokova, J. Auracher]. – Amsterdam / Philadelphia : John Benjamins, 2008. – 360 p. DOI: 10.1075/lal.5.

20. Acting & Connecting. Cultural Approaches to Language and Literature / [ed. by S. Zyngier, A. Chesnokova, V. Viana].  – Munster : LIT Verlag, 2007. – 336 p.

 

Матвєйченко Вікторія Вікторівна, доц., канд. пед. наук

1.Написання ефективного параграфа – перший крок до успішного писемного мовлення. // Теоретичні питання освіти і виховання: Збірник наукових праць. Випуск 46 / За заг. редакцією проф. Матвієнко О.В., укладач доц. Кудіна В.В. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2012. – С. 95 – 98.;

2.Естетичний потенціал художнього тексту як передумова навчання писемного мовлення студентів мовного факультету // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. Випуск 42. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 48 – 51.;

3.Складові елементи писемного мовлення у написанні ефективного параграфу // Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 03 -05 квітня 2013 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2013. – С. 204 – 206.;

4.Психолінгвістичні аспекти художнього тексту як передумова навчання усного непідготовленого мовлення на матеріалі текстів художньої літератури. // Міжнародна науково-практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур», Київ: КНЛУ. – (квітень 2012);

5.Стимулюючі потенції художнього тексту в аспекті навчання писемного мовлення студентів мовного факультету. //Матеріали ІІ всеукраїнської наукової конференції. Проблеми галузевої комунікації та перекладу//. – Харків: Академія внутрішніх військ МВС України, 2011. – С. 89 – 91.;

6.Навчально-методичні матеріали з розвитку писемного мовлення для студентів І курсу факультету перекладачів. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. – 28 с.;

 

Мосьпан Наталія Вікторівна, доц., канд. пед. наук, доц.

1.Мосьпан Н. В. Навчання студентів-філологів англійської емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н. В. // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. „Інформаційні технології в системі підготовки фахівців у вищій школі” – К. „ЕКМО”, 2008. – Вип. 4. – С. 226–233.;

2.Мосьпан Н.В. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Мосьпан Н.В.// Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». – Ніж.держ.пед.унів-т імені Миколи Гоголя, 2011. – № 9.– С.125-128;

3.Мосьпан Н.В. Модель навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н.В.// Вісник КНЛУ: Серія Педагогіка та психологія. – К.: КНЛУ, 2011. – Вип. 19. – С. 59-65;

4.Мосьпан Н.В. Інтерактивне навчання лексики / Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 16. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/16/statti/mospan.htm;

5.Мосьпан Н.В. Рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у студентів мовних ВНЗ / Мосьпан Н.В.// Віснику ЧНПУ. Серія: педагогічні науки. – Чернігівський національний педагогічний університет, 2012 ­­– Вип. 17. – С. 174-186;

6.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошку у процесі підготовки майбутніх учителів / Мосьпан Н.В.// Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – Вип. 3. – С. 184-196;

7.Мосьпан Н.В. Типові помилки в усному мовленні студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів/ Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 18. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/;

8.Мосьпан Н.В. Сучасний стан використання навчальних посібників з англійської мови / Мосьпан Н.В.// Імідж сучасного педагога. Всеукр. науково-практ. освітньо-популярний журнал. – П.: Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, 2013. – Вип. 4(133). – С. 42-46.;

9.Мосьпан Н.В. Лінгвістичні особливості англійської емоційно-модальної інтонації // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Тернопіль – 2011. – С.88-89;

10.Мосьпан Н.В. Технічні засоби в навчанні англійської мови // Пріоритетні напрями вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Ніжин – 2011. – С.123-125;

11.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошки у вищих навчальних закладах// Теоретичні питання освіти і виховання: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. Інтер. конф. – Київ, КНЛУ– 2012. – С.120-125;

12.Mospan N.V. Teaching Emotional English with the video // English in Globalіzed World: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Кам’янець-Подільській ун-т, – 2012. – С.15-16;

13.Мосьпан Н.В. Использование учебных пособий английских и украинских издательств в обучении английскому языку // Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения: сб. науч. работ по мат. межд науч.-практ.конф. – Москва, Федер. гос. авт. образов. уч-ние дополнительного проф. образования, 2013.;

14.Мосьпан Н.В.Тенденції взаємодії системи вища освіта – ринок праці// Вища освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-прак. конф. з проблем вищої освіти. – Луцьк – 2013. – С.183-186;

15.Мосьпан Н.В. Навчання англійського емоційного мовлення (з використанням автентичних навчальних відеокурсів): навч. посіб. / Н.В. Мосьпан. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 72с.;

16.Мосьпан Н.В. Communicative Phonetics of English: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 124с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

17.Мосьпан Н.В. Реализация национальных рамок квалификаций в ЕС. Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения [Електронний ресурс] : электр. сб. ІІІ межд. науч.-практ. конф. – Москва, Академия АПК и ППРО. – 2014. – Режим доступу до журн.:     https://sites.google.com/site/associationofespteachers/novosti/sbornikkonferencii2013;

 

Катернюк Вікторія Вікторівна, доц., канд. філ. наук

1.Катернюк В. В. Трансонімізовані неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету. – Кіровоград : РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2009. – Вип. 81 (1). – С. 194–197.;

2.Катернюк В. В. Семантична онімізація в творенні англійських, німецьких та українських прізвиськ / В. В. Катернюк // Матеріали VIII Всеукр. конф. “Каразинські читання: Людина. Мова. Комунікація”. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009. – С. 130–132.;

3.Катернюк В. В. Відапелятивні неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Слов’янський вісник. – Рівне : РІС КСУ, 2009. – Вип. 8. – С. 80–86.;

4.Катернюк В. В. Лексико-семантична класифікація неофіційних антропонімів в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Актуальні проблеми іноземної філології: лінгвістика та літературознавство : міжвуз. зб. наук. ст. / відп. ред. В. А. Зарва. – Бердянськ : БДПУ, 2010. – Вип. V. – Ч. 2. – 232 с;

5.Катернюк В.В. Морфологічні способи творення неофіційних антропонімів в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Записки з ономастики : зб. наук. праць / відп. ред. О. Ю. Карпенко. – Одеса : Астропринт, 2012. – Вип. 15. – С. 59 – 67.;

6.Катернюк В.В. Полікомпонентні неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / за ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2013. – Вип. 23. – С. 170 – 177.;

7.Катернюк В.В. Відонімні однокомпонентні прізвиська в англійській, німецькій та українській мовах/ В. В. Катернюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Випуск 10. –– С. 122 – 128.;

8.Катернюк В.В. Ідеографічна класифікація неофіційних антропонімів. VII Міжнародної наукової конференції “Іноземна філологія у ХХІ столітті”, 17-18 жовтня 2014 року, м. Запоріжжя.;

 

Ригованова Вікторія Анатоліївна, доц., канд. філ. наук

1.Ригованова В.А. Поняття етнолінгвістична вітальність у соціолінгвістиці / В.А. Ригованова // Мовний простір граматики : актуальні студії : зб. наук. праць / Донецький нац. ун-т; наук. ред. М. О. Вінтонів. – Донецьк : ДонНУ, 2014. – На честь 60-річчя член-кореспондента НАН України Анатолія Загнітка. – С. 348-353.;

 

Землянська Наталія В’ячеславівна, доц. канд. екон. наук

1.Землянська Н. В. Mobile-assisted language learning: opportunities and challenges / Н. В. Землянська // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: зб. наук. праць/ ДонНУ. – Донецьк, 2014, 176с. випуск 16. – С. 54 – 57.;

2.Землянська Н. В. Community interpreting: aspects of professionalization and training / Н. В. Землянська // Наукові записки. – випуск 128. – серія: Філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка, 2014. – 604 с.;

3. Юніна О., Землянська Н., ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ,  IX Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії», Переяслав-Хмельницький,2015. – 327с.

 

 

Соловей Людмила Сергіївна, доц. канд. філ. наук.

1.Бабушко С. Р., Некоз І. В., Соловей Л.С. та ін. Англо-український словник туристичних термінів / уклад.[С. Р. Бабушко, І. В. Некоз, Л. С. Соловей та ін.]. – К.: ЗАТ "Слов‘янський дім", 2007. – 112 с;

2.Соловей Л.С. Професійно орієнтоване читання іноземною мовою і структура професійної підготовки фахівців туристичної галузі / Л.С. Соловей // Міжнародний форум "Мовна освіта: шлях до євроінтеграції": тези доповідей / за ред. С.Ю. Ніколаєвої, К.І. Онищенко. – К.: Ленвіт, 2005. – С. 120 – 121.;

3. Соловей Л.С. Професійна підготовка фахівця туристичної сфери й студентська освітня автономія / Л.С. Соловей // Мовна освіта в контексті Болонських реалій: тези доповідей КНЛУ, 24 – 25 лютого 2005 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2005. – С. 121 – 123.;

4.Соловей Л.С. Культурно-просвітницька та спортивно-масова робота молодіжних організацій України (кінець ХІХ ст. – 20 – 30 рр. ХХ ст.) / Л.С. Соловей // 60 років ЮНЕСКО: погляд у майбутнє: тези доповідей наук. конф. ЮНЕСКО КНЛУ, 22 – 23 лютого 2006 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2006. – С. 198 – 199.;

5.Соловей Л.С. Зміст і форми підготовки кадрів сфери туризму в системі "Інтурист" у 50 – 80-х рр. ХХ століття / Л.С. Соловей // Психолого-педагогічні проблеми освіти і виховання в умовах глобалізації та інтеграції освітніх процесів: тези доповідей наукової конференції кафедри ЮНЕСКО КНЛУ, 12 грудня 2007 р. / [відп. ред. А.М. Чернуха.]. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2007. – С. 129 – 131.;

6.Соловей Л.С. До проблеми відповідності професійної туристичної освіти вимогам суспільства і часу / Л.С. Соловей // Викладач і студент: умови особистісного і професійного зростання: зб. матеріалів міжнар. наук. - практ. конф., 29 – 30 жовтня 2009 р. – Черкаси: Видавництво ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2009. – С. 137 – 138.;

7.Соловей Л.С. Проблеми удосконалення системи професійної підготовки фахівців сфери туризму на сучасному етапі / Л.С. Соловей // Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали наук.- практ. конф., 30 березня – 1 квітня 2011 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 339 – 341.;

8.Соловей Л.С. Компетентнісний підхід і оптимізація туристичної освіти / Соловей Л.С. // Людський капітал в умовах трансформації українського суспільства: зб.тез. Міжнарод.наук.конф. викл., асп. і студ. (26 - 27 березня, 2014 р.) - К.: Акад.праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2014. - С. 23 - 24.;

9. Соловей Л.С. Методичні засади управління групою студентів на заняттях з англійської мови / Соловей Л. С.// Том ІІ – 2015 р. – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічнічитання» – Том  ІІ . – 2015 р. – 
С. 488 – 494.

Цапро Галина Юріївна, доц. канд. філ. наук

 1.Цапро Г.Ю., Якуба В.В. A Step to Perfection for Translators (посібник з першої іноземної мови для студентів ІV курсу факультету перекладачів. Част. І) / Г.Ю. Цапро, В.В. Якуба. – К: Типографія Алюр, 2011. – 370 с. (з грифом Міністерства, лист №1/11-312 від 17.01.11).;

2.Цапро Г.Ю., Якуба В.В. Step to Perfection for Translators (посібник з першої іноземної мови для студентів ІV курсу факультету перекладачів. Част. ІІ) / Г.Ю. Цапро, В.В. Якуба. – К: Типографія Алюр, 2011. – 250 с. (з грифом Міністерства, лист №1/11-312 від 17.01.11).;

3.Цапро Г. Ю. Гендерний аспект автономного дитячого мовлення / Г. Ю. Цапро // Матеріали Всеукр. наук. конференції ["Проблеми галузевої комунікації та перекладу"], (Харків, Академія внутрішніх військ МВС України, 2 квітня 2009 р.). – Харків, 2009. – С.66-67.;

4.Цапро Г. Ю. Особливості гендерної комунікативної поведінки інтерв'юєра та респондента / Г. Ю. Цапро // Матеріали науково-практичної конференції ["Мова, освіта, культура в контексті євроінтеграції"], (Київ, 21-23 квітня 2010 р). – К.: Вид. центр КНЛУ, 2010. – С. 229-230.;

5.Цапро Г. Ю. Тактики інтерв'ю: накладання реплік / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції ["Актуальні проблеми філології, американські та британські студії"], (Київ, 6-8 квітня 2011 р.) / за заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К: Університет "Україна", 2011. – т. 2. – С.255-258.;

6.Цапро Г. Ю. Інтерв'ю: дискурсивні тактики та стратегії / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції ["Проблеми галузевої комунікації та перекладу"] (Харків, Академія внутрішніх військ МВС України, 12 квітня 2011 р.). – Харків, 2011. – С. 51-52.;

7.Tsapro G. Yu. Functions of Hedges / G. Yu. Tsapro // Abstracts of The 5th Annual Conference ["Cultural Research: Challenges for the 3rd Millennium"], (Kyiv, 812 April 2009). – K. : KNLU, 2009. Р 21.;

8.Tsapro G. Yu. Gender Differences in Speech: the Use of Tag Questions /Yu. //: Матеріали науково-практичної конференції ["Мова, освіта, культура в контексті Болонських реалій – ІV"], (Київ, 1-3 квітня, 2009 р.) – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. – С. 172-174.;

9.Tsapro G. Yu. Specific Features of Television Interviews / G. Yu. Tsapro // Abstracts of the 6th Annual Conference ["Cultural Research: Challenges for the 3rd Millennium"], (Kyiv, 1215 April 2010). K. : KNLU, 2010. – P. 23.;

10.Tsapro G. Yu. Functions of Hedges I think and you know in Interview Discourse / G. Yu. Tsapro // Матеріали науково-практичної конференції ["Україна і світ: діалог мов та культур"], (Київ, 30 березня - 1 квітняр). К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. С. 264-265.;

11.Tsapro G. Yu. Overlapping as the Initiative Controlling Tactics: Gender Aspect // Book of Papers XVII TESOL Ukraine International Conference ["English in Globalized World"], (Kamianets-Podilsky, March 15-16, 2012). – Kamianets-Podilsky, 2012. – P. 176-177.;

12.Цапро Г. Ю. Гендерний аспект конфронтативних тактик стратегії контролю над темою в англомовному інтерв'ю / Г. Ю. Цапро // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції ["Актуальні проблеми філології, американські та британські студії"], (Київ, 25-27 квітня 2012 р.) / за заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К: Університет "Україна", 2012. – С.193-197.;

13.Цапро Г. Ю. Гендерні стратегії респондентів в англомовному інтерв’ю / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції ["Мова. Культура. Комунікація: На перехресті світів"], (Чернігів, 26 квітня 2012 р.). Чернігів: Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, 2012. С.130-133.;

14.Тактика змінення іміджу: гендерний аспект // Матеріали Одинадцятої міжвузівської конференції молодих учених ["Сучасні проблеми та перспективи дослідження романських і германських мов і літератур"], (Донецьк, 29-30 січ. 2013 р.) Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2013. — С. 192—195.;

15. Tsapro G. Yu. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect [Електронний ресурс] /Yu. Tsapro // Синопсис: текст, контекст, медіа. — 2013. — № 1. — Режим доступу до журн. : synopsis.kubg.edu.ua;

16.Цапро Г. Ю. Іміджотворча стратегія в англомовному інтерв'ю: гендерний аспект / Г.Ю. Цапро // Наукові записки. — Вип. 127. — Сер.: Філологічні науки (мовознавство). — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка, 2014. — С. 180-186.;

17.Цапро Г.Ю. Конфронтативна комунікативна інтеракція в англомовному інтерв'ю / Г.Ю. Цапро // Матеріали IV Міжнарод. наук. конф. ["Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві"], (Харків, 15 травня 2014 р) / МВС України. — Х. : Акад. внутр. військ МВС України, 2014. — С.107-110.;

 

Козлова Ольга Сергіївна, доц. канд. філ. наук

1.Козлова О.С. Конфлікт максим спілкування як причина конфлікту в англомовному діалозі / О.С.Козлова // Наукові записки. – Тернопіль: ТНПУ, 2005. – 1 (13). – С.241-247.;

2.Козлова О.С. Неконфліктогенне порушення принципів спілкування у діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Іноземна філологія. Український науковий збірник Львівського національного імені Івана Франка. – 2005. – Вип. 115. – С.120 – 127.;

3.Козлова О.С. Недотримання принципів спілкування в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Проблеми семантики слова, речення та тексту: Зб. наук. пр./ Київ. нац. лінгв. ун-т; Відп.ред. Н.М.Кобозерова. – К.: Вид. Центр КНЛУ. – Вип.13. – 2005. – С.150-155.;

4. Козлова О.С. Конфліктогенне недотримання принципу ввічливості в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Вісник Сумського державного університету. – Суми: Видавництво СумДУ, 2005. – 6(78). – С.11 – 16. – (Серія “Філологічні науки”).

5.Козлова О.С. Навмисне та ненавмисне порушення принципів кооперативності та ввічливості в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Вісник Дніпропетровського університету. – Дніпропетровськ: Вид-во Дніпропетровського університету, 2005. – Вип. 11. Т. 2. – С.247 – 252. – (Серія “Мовознавство”).;

6.Козлова О.С. Альтернативні принципи спілкування / О.С.Козлова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки: Філологічні науки. №6(231). Луцьк:Вид-во Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2012. – С.35 – 38.;

7.Козлова О.С. Характеристики ідеального комуніканта / О.С.Козлова // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету: Філологічні науки. Вип. 15. Т 2. - Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2007. – С.178.;

8.Козлова О.С. Дія комунікативного принципу в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Наукові записки. Вип. 96(1).– Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2011. – С.193 – 196. (Серія: Філологічні науки (мовознавство)).;

9.Козлова О.С. Теоретичні основи дослідження недотримання принципів спілкування у діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Чорноморський державний університет імені Петра Могили. "Новітня філологія", №39. Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2011. – С.21-28.;

10.Козлова О.С. Методы исследования нарушений принципов общения / О.С.Козлова // Applied Sciences in Europe: tendencies of contemporary development, proceedings of the 2nd International scientific conference. ORT Publishing. Stuttgart, 2013.;

11. Козлова О. С. Порушення максим спілкування через негативні емоції / О. С. Козлова // Studia Philologica (Філологічні студії). –– Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. –– Вип.2. –– С. 56–60.

12. Козлова О. С. Дія принципів мовленнєвої комунікації у компліментах / О. С. Козлова //  Філологічні трактати -  Суми: Сумський державний університет, Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2014. –– Том 6, № 3. –– С. 40–46.

13. Козлова О. С. Дія принципів мовленнєвої комунікації в компліментах / О. С. Козлова // Науковий журнал. Серія “Філологічні трактати”. –– Суми, Харків: Видавництво СумДУ, 2014. –– Том 6, №. –– С. 34–39.

14. Козлова О. С. Порушення максим принципу спілкування через негативні емоції / О. С. Козлова // Науковий часопис. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. –– Вип.12, Серія 9 Сучасні тенденції розвитку мов. –– С. 100–104.

15. Козлова О. С. Роль фонації у cтворенні конфлікту / О. С. Козлова // Новітня філологія. –‒Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2015. –– № 50. –– С. 24–28.

16. Козлова О. С. Дія комунікативного кодексу в англійському інтерв’ю / О. С. Козлова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. –‒ Бердянськ: ФО-П Ткачук О.В., 2015. –– Вип. VI. –– С. 50–55.
 

 

Андрюшина Олена Владиславівна, ст. викл., канд. пед. наук

1.Андрюшина О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень / О. Андрюшина // Вища школа. – 2010. – № 9. – С. 70–80. – Бібліогр.: 6 назв. );

2.Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національних досліджень моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 28–62. – Бібліогр.: 7 назв. );

3.Стратегія впровадження регіональної освітньої політики на основі державного законодавства та науково обґрунтованих досліджень (досвід США) (Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (20 квітня 2011р.) / МОН України, ГУОМ КМДА. – К.: Киівськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 272с. – С.8-12);

4.Андрюшина О. Некогнітивний компонент моніторингу якості освіти в США (П’яті міжнародні наукові читання, присвячені пам’яті академіка С. Я. Батишева: матеріали Міжнародної наук. конф. (8-10 вересня 2011) / МАПН України. –Київ, 7-8 вересня, Миколаїв, 9-10 вересня; Миколаїв, МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2011. – т.2. - С. 198-211);

5.Андрюшина О. Когнітивний компонент моніторингу якості освіти в США» (Київський університет імені Бориса Грінченка, матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів». – К. : Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 280 с; - С. 119-123);

6.Моніторинг якості освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід (Моніторинг якості освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід: анот. бібліогр. покаж. / Лілія Гриневич, Олена Андрюшина. – К.: Киівськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 92с.;

7.Андрюшина О.В. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О.В. Андрюшина // Вища школа. – 2012. - №8. – С.104-113;

8.Андрюшина О.В. Моніторинг некогнітивних складових якості загальної середньої освіти в США на регіональному рівні / О.В. Андрюшина // Освіта регіону. – 2012. - №4. – С.225-231;

9. Андрюшина О.В. Стратегии использования результатов мониторинга качества среднего образования на региональном уровне в США / О.В. Андрюшина // "Научная дискуссия: вопросы пелагогики и психологии": метриалы международной заочной научно-практической конференции. Часть І. (24 января 2013 г.) - Москва: Изд. "Международный центр науки и образования", 2013. - 164 с., С. 12-20; ISBN 978-5-905945-96-0;

10.Андрюшина О. Можливі наслідки моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О.Андрюшина // Імідж сучасного педагога. – 2013. - №4 (133). – С.30-33;

11.Андрюшина О.В. Використання оцінювання результатів навчальних досягнень учнів в процесі моніторингу якості загальної освіти на регіональному рівні в США / О.Андрюшина // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 26 . Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова, 2013. –170с; - С.37-43;

12.Андрюшина О. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О.Андрюшина // Педосвіта. Психологія. Педагогіка. – 2013. - №19. – С.51-54.;

13. Андрюшина Е.В. Legal state framework of monitoringquality of general education in the USA / O. Andriushyna // Молодой ученый. – 2014. - № 3. – С.867-869;

 

Румбешт Ганна Юріївна, ст. викл., канд. філ. наук

1.Rumbesht A. Metaphorical Representation of SECLUSION in British and American Fiction /Rumbesht //  Abstracts of The International Annual Conference of Poetics and Linguistics Association ["Mobile Stylistics"], (Heidelberg, 31 July-4 August 2013). — Heidelberg: Heidelberg University Press, 2013. — P. 126.;

2.Прототипова модель концепту seclusion // Матеріали межвуз. конф. ["Сучасні проблеми та перспективи дослідження романських та германських мов і літератур "], (Донецьк, 29- січ. 2013). Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2013.;

3.Румбешт Г. Ю. Образний простір концепту відокремлення / seclusion / Г. Ю. Румбешт // Актуальні проблеми іноземної філології: лінгвістика ілітературознавство : міжвуз. зб. наук. ст. —Бердянськ : БДПУ, 2013. — Вип. VІII. — Ч. 1.— C. 22—29.;

 

 Сергеєва Ольга Степанівна, ст. викл., канд. пед. наук

1. Ольга Сергеєва Науковий тезаурус проблеми освіти дорослих: теоретичний аналіз.Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 2. 140 с. С. 16-24.;

2. О.С. Сергеєва Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського Союзу.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2011. – Випуск 2. 220 с. С. 149-156.;

3. Сергеєва О.С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2012. – Випуск 2. 220 с. С. 159-167.;

4. Ольга Сергеєва Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу.Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Випуск 3-4. 136 с.С. 36-40.;

5. Сергеєва О.С. Толерантність у європейській освіті дорослих.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2012. – Випуск 5. 267 с. С. 183-187.;

6. Сергеєва О.С. Лісабонська стратегія у вдосконаленні освітньої політики ЄС щодо освіти дорослих.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2013. – Випуск 1. 227 с. С. 164-168.;

7. Ольга Сергеєва Законодавче забезпечення освіти дорослих в Україні: використання досвіду освітньої політики ЄС. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2013. – Випуск 1-2. 153 с. С. 116-118.;

8. Сергеєва О.С. Коцепт «дорослий учень» у контексті освіти дорослих та освіти впродовж життя.Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. Ун-т імені М.П. Драгоманова: укл. Л.Л. Макаренко – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012 – Випуск СІІ (102) – 262 с. – (Серія педагогічні та історичні науки). С. 167-173.;

9. Сергеева О.С. Образование взрослых в образовательной политике Европейского Союза.Вектор науки Тольяттинского государственного университета. / Серия: педагогика, психология. ( ISSN 2073-5073).№ 2 – Тольятти, 2013. 237 с. С. 174-180.(Зарубіжна публікація у фаховому виданні, котре входить до системи «Российский индекс научного цитирования»та перелік російських рецензованих наукових журналів.);

10. Сергеєва О.С. Освіта дорослих в освітній політиці Європейського Союзу: етапи розвитку.Актуальные проблемы психологии и педагогики в условиях глобализации социума: Материалы международной научно-практической конференции (28-29 июня 2012 г. – Харьков, Украина). – Х.: ИФИ, 2012. – 196 с. С. 13-17.;

11. Сергеєва Ольга Степанівна Розвиток освіти дорослих: наслідки Римської угоди (1957).Наука – ХХІ століття. / Збірка наукових праць. – К.: НАИРИ, 2012. – 161 с. С. 138-141.;

12. Сергеєва О.С. Роль Ради Європи у розвитку освіти дорослих./ Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції «Перспективні напрями педагогічних і психологічних наук» (1-2 березня 2013 р.). – Одеса: «Південна фундація педагогіки», 2013. – 115 с. С. 62-64.;

13. Сергеєва О.С. Освіта дорослих та її місце в системі безперервної освіти.Зборник материалов ХХХ Международной научно-практической конференции «Новое в науке» / ХХХInternationalScientific-PracticalConference“NewinScience” (21-22 февраля 2013 г.) – Горловка, Донецкая обл., 2013. – 140 с. С. 87-94.;

14. Сергеева О.С. Образование взрослых в образовательной политике Европейского Союза: проблемы развития и пути их преодоления.«Профессионализацияличности в образовательных институтах и практической деятельности: теоретические и прикладные проблемы социологии и психологии труда и профессиональногообразования»:материалыII Международной научно-практической конференции11-12 марта 2013 г. –Прага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2013– 267 с.  С. 102-109.;

15. Сергеєва О.С. Система освіти дорослих країн Європейського Союзу: мета, завдання./ Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції «Психологія і педагогіка: актуальні питання ХХІ століття» (2 – 3 серпня 2013 р.). – Одеса: «Південна фундація педагогіки», 2013. – 112 с. С. 90-92.;

16. Сергеєва О.С. Основні пріоритети сучасної освіти дорослих у Євросоюзі.Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: актуальні питання взаємодії науки та практики» (23 серпня 2013 р.) – Харків, 2013. – 104 с. С. 65-67.;

17. Сергеева Ольга Степановна Образование взрослых в Европе: роль Гамбургской декларации об обучении взрослых./ «Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии»: материалы ХХХІмеждународной заочной научно-практической конференции. (21 августа 2013 г.) –Новороссийск: Изд. «СибАК», 2013.– 128 с. С. 47-51.;

18. Сергеева О.С. Современное образование взрослых в Европе.Проблемы современного образования: материалы IV международной научно-практической конференции 10–11 сентября 2013 года. –Прага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2013.– 192 с. С. 46-48.;

 

Гордієнко Наталія В’ячеславівна, ст. викл.

1.Мосьпан Н.В., Гордієнко Н.В. Communicative Phonetics of English: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 119с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

2. English:first and foremost : навчальний посібник для студентів І курсу  з практики англійської мови / [О.В. Андрюшина, В.А. Ригованова, Л.С. Соловей, Н.В. Гордієнко]. Ч. І -  Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. – 262 с.

 

Юніна Ольга Євгенівна, викл.

1. Юніна О., Землянська Н., ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ,  IX Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії», Переяслав-Хмельницький,2015. – 327с.

 

 

 

 

 

 

 

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Chesnokova A. Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study / A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Advanced Education. – 2016. – № 5. – P. 49–59. http://ae.fl.kpi.ua/article/view/62949/68018 DOI: 10.20535/2410-8286.62949

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра англійської філології та перекладу Наукова діяльність