Інститут філології – учасник проєкту навчання французької мови PROFLE+

     26 жовтня 2020 року відбувся Всеукраїнський семінар тьюторів програми PROFLE+ за підтримки Французького Інституту та Посольства Франції в Україні. Відкривав захід урочистою промовою вельмишановний пан посол Етьєн де Понсен, а від української сторони учасників привітала пані Коваленко Оксана, головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин Міністерства Освіти на Науки України.

     У заході взяли участь 27 тьюторів з усієї України, представники українських університетів, закладів післядипломної освіти та французьких альянсів. Роботу учасників координували та підтримали аташе з мовних питань Амбасади Франції – Поль Сулігу та координаторка проєкту PROFLE+ в Україні пані Жюльєт Може.

     Проєкт PROFLE+ є електронною платформою для підвищення кваліфікації викладачів французької мови як іноземної, розроблений Національним центром дистанційної освіти Франції за підтримки Французького Альянсу.

     Проєкт PROFLE+ впроваджується в Україні з 2016 року. Спочатку основною групою були вчителі французької мови загальноосвітніх шкіл (17 сертифікованих тьюторів, які допомогли підвищити кваліфікацію близько 100 вчителям середніх шкіл з усієї України), а з 2020 року проєкт поширився і на українські університети (у березні 2020 року було сертифіковано 10 університетських тьюторів).

     Від університету Бориса Грінченка участь у заході взяла доцент кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Девос Анастасія Олександрівна, яка є сертифікованим тьютором програми PROFLE+ з 2020 року. 9 студентів французького відділення Інституту філолології розпочнуть навчання за цією методикою з початку листопада 2020.

     Окрім цього, варто зауважити, що Київський університет імені Бориса Грінченка тісно співпрацює та впроваджує проєкти у партнерстві з Французькою Амбасадою. З 2019 року студенти французького відділення Інституту філології навчаються за новими імерсивними програмами, які були розроблені експертною групою представників Французької Амбасади у кооперації з викладачами кафедри романських мов та порівняльно-типологічного мовознавства Інституту філології. Ці програми дозволяють одночасно поєднати теоретичний аспект викладання та викладацьку практику, що є надзвичайно корисним для майбутніх фахівців-філологів французької мови.

12