Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут філології шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ, КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА


- ФАКУЛЬТЕТ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ


- ФАКУЛЬТЕТ СХІДНИХ МОВ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

Наукова діяльність

Профіль кафедри англійської філології в Google Академії

 

Основні публікації професорсько-викладацького складу кафедри:

Якуба Валентина Володимирівна, канд. філ. наук, доц., завідувач кафедри

1. Chesnokova A., Yakuba V. Teaching Stylistics in Ukraine:Empirical Perspective // Abstracts of PALA Pedagogical Stylistics Conference. Eötvös Loránd University. Budapest. 19 20 April 2010. – P. 4. – Режим доступу : http://sites.google.com/site/pala2010budapest/bookofabstracts;

2.Yakuba V.V. Using stylistics to teach literature to non-native speakers (ЧесноковоюГ.В.)) // Teaching Stylistics / Ed. by L. Jeffries and D. McIntyre. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2011. – 89 – 112 р.

3.Вступ до спеціальності: Навч. посіб. для спец-ті „Філологія: англійська”. - К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2011. – 101 с.

4.ASteptoPerfection (Крок до досконалості. Посібник з першої іноземної мови: англійська). - Частина 1, 2 – К.: Алюр, 2011. – 350 с., 250 с.

5.Комунікативні стратегії : посібник (у співавторстві) : за ред. А.Е.Левицького.K. : Логос, 2011. – 351 с. Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).

6.Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві). – Видання друге,доповнене та перероблене / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. ISBN 978-966-439-631-5 Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).;

7.ЧесноковаГ.В.,ЯкубаВ.В. Communication Strategies: English as the Second Foreign Language. К. : Видавничо-поліграфічнийцентр ''Київськийуніверситет'', 2014. – 559 с. – ГрифнаданоМіністерствомосвітиінаукиУкраїни (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014).;

8. Якуба В. В., Цапро Г. Ю. Significant Role of Movies in Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments) / В.В. Якуба, Г.Ю. Цапро //  Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Наук.-методичн. журнал. — К.: Видавництво ВП "Едельвейс".— 2015. — Вип. 1-2. — C. 64-67.

 

Чеснокова Ганна Вадимівна, проф., канд. філ. наук, проф.

1.van Peer W. Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? / W. van Peer, A. Chesnokova, M. Springer // Science and Education. – 2017. – № 1. – P. 33–42. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-1-6 http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/uk/articles/2017-1-doc/2017-1-st6 Індексується в Web of Science, Index Copernicus, ULRICHS WEB Global Serials Directory, Academic Resource Index (ResearchBib), ERICH PLUS, OAJI (Open Academic Journal Index). ISSN 2311-8466.

2. Chesnokova A. Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages / A. Chesnokova, S. Zyngier, V. Viana, J. Jandre, A. Rumbesht, F. Ribeiro // Comparative Literature Studies. – 2017. – 54.4. – P. 824–849. – http://cl-studies.la.psu.edu/special_issues.shtml. ISSN 0010-4132. Індексується в EBSCO Academic Search, Current Abstracts, Electronic Journals Service; ISI Thomson's Arts and Humanities Citation Index; ISI MLA Periodicals Directory; JournalSeek; OCLC ArticleFirst; Ulrich's Periodicals Directory, SCOPUS. http://www.jstor.org/stable/10.5325/complitstudies.54.4.0824 http://muse.jhu.edu/article/680891 DOI: 10.5325/complitstudies.54.4.0824

3. van Peer W. Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory / W. van Peer, A. Chesnokova // Science and Education. – 2017. – № 11. – P. 5–17. Індексується в Web of Science, Index Copernicus, ULRICHS WEB Global Serials Directory, Academic Resource Index (ResearchBib), ERICH PLUS, OAJI (Open Academic Journal Index). ISSN 2311-8466. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-11-1. http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/uk/articles/2017-11-doc/2017-11-st1

 

4. Chesnokova A. Learning through Research: Invigorating the Humanities / A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Pedagogika. – 2017. – № 1. – Volume 125. – P. 195–210. DOI: 10.15823/p.2017.14. http://www.pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/548/307 Індексується в Central and Eastern European Online Library (C.E.E.O.L.), Directory of Open Access Journals (DOAJ), Education Research Complete (EBSCO Publishing), Index Copernicus, Modern Language Association International Bibliography (MLA), SCOPUS.

5. Chesnokova A. Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses / A. Chesnokova // Scientific Approaches to Literature in Learning Environments / [ed. by M. Burke, O. Fialho, S. Zyngier]. – Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins, 2016. – P. 105-124. DOI: 3. 10.1075/lal.24.06che https://benjamins.com/#catalog/books/lal.24.06che/details .

6 Chesnokova A. Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device / A. Chesnokova, W. van Peer // Versus: Quaderni di studi semiotici / [ed. by G. Ferraro and A. Nemesio]. – 2016. – № 122. – P. 5–22. ISBN: 978-88-15-26722-1 http://versus.dfc.unibo.it/arc2b_en.php?numero=122 Індексується в Worldcat ISSN, ACNP. https://www.rivisteweb.it/doi/10.14649/84875

7. Chesnokova A. Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study / A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Advanced Education. – 2016. – № 5. – P. 49–59. http://ae.fl.kpi.ua/article/view/62949/68018 DOI: 10.20535/2410-8286.62949. Індексується в Web of Science Core Collection, Index Copernicus (ICV 2014=54,81), DOAJ, CrossRef, WorldCat, Ulrich's Periodicals Directory, SprintKnowledge, BASE, OAJI, Cite Factor, UIF, Research Bible, I2OR, SIS.

8. Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, І. В. Трищенко, Ю. А. Лобода, та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2014. – 543 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014).

9. Chesnokova A. Meet the Professionals // Babel. The Language Magazine. – 2014. – № 8. – P. 44–45.

10. Chesnokova A. Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, ed. by W. van Peer, S. Zyngier, V. Viana [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2013. – Volume 47. – № 3. –– P. 120–121. – Режим доступу до журн. :  http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v047/47.3.chesnokova.html . Індексується у JSTOR, Web of Science Core Collection.

11. Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. ; за ред. А. Е. Левицького. 2-ге вид., доп. та перероб. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.2011).

12. van Peer W. Learning Without Teaching: Literature and the REDES Project / W. van Peer, S. Zyngier, A. Chesnokova // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 109–123. – DOI: 10.13140/2.1.3631.6963.

13. Chesnokova A. Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 95–108.

14. Чеснокова Г. В. Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві : [монографія] / Ганна Вадимівна Чеснокова. – К. : Ленвіт, 2011. – 248 с. – DOI: 10.13140/2.1.3428.6400.

15. Chesnokova A. Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder, S. Zyngier [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2010. – Volume 44.4. – P. 120–121. – Режим доступу до журн. : http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v044/44.4.chesnokova.html . – DOI: 10.1353/jae.2010.0012. Індексується у JSTOR, Web of Science Core Collection.

16. Chesnokova A. Dotting the I’s: Punctuation and Mechanics : [навчальний посібник] / Anna Chesnokova. – К. : Ленвіт, 2010. – 102 c. – Гриф МОН України (лист № 1 / 11 - 361 від 30.01.2010).

17. Viana V. Quantitative Research in Practice: Applying a Differential Scale Questionnaire to Literature / V. Viana, S. Zyngier, A. Chesnokova, J. Jandre, S. Nero. [Електронний ресурс] // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні трактати. – 2009. – Том 1. – Випуск 3–4. – С. 67–77. – Режим доступу до журн. : http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/10215/1/9.pdf.

18. Viana V. Budding Researchers in the Humanities: An Intercultural Online Project / V. Viana, A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Cases on Distance Delivery and Learning Outcomes: Emerging Trends and Programs / [ed. by D. Gearhart]. – Hershey : IGI Global, 2009. – P. 231–244. DOI: 10.4018/978-1-60566-870-3.ch014. Індексується SCOPUS.

19. Chesnokova A. Universal Poe(try)? Reacting to “Annabel Lee” in English, Portuguese and Ukrainian / A. Chesnokova, S. Zyngier, V. Viana, S. Nero, J. Jandre // Linguagem, criatividade e ensino: abordagens empíricas e interdisciplinares : Proceedings of IX ECEL Symposium in Empirical Studies in Language and Literature [ed. by S. Zyngier, V. Viana, J. Jandre]. – Rio de Janeiro : Publit, 2009. – P. 193–211.

20. Chesnokova A. Dickinson in the Ukraine: Slavic Traditions and New Perspectives / A. Chesnokova // The International Reception of Emily Dickinson / [ed. by D. Mitchell, M. Stuart]. – London : Continuum, 2009. – P. 189–203.

21. Directions in Empirical Literary Studies: In honor of Willie van Peer / [ed. by S. Zyngier, M. Bortolussi, A. Chesnokova, J. Auracher]. – Amsterdam / Philadelphia : John Benjamins, 2008. – 360 p. DOI: 10.1075/lal.5.

22. Acting & Connecting. Cultural Approaches to Language and Literature / [ed. by S. Zyngier, A. Chesnokova, V. Viana].  – Munster : LIT Verlag, 2007. – 336 p.

 

Матвєйченко Вікторія Вікторівна, доц., канд. пед. наук

1.Написання ефективного параграфа – перший крок до успішного писемного мовлення.// Теоретичні питання освіти і виховання: Збірник наукових праць. Випуск 46 / За заг. редакцією проф. Матвієнко О.В., укладач доц. Кудіна В.В. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2012. – С. 95 – 98.;

2.Естетичний потенціал художнього тексту як передумова навчання писемного мовлення студентів мовного факультету // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. Випуск 42. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 48 – 51.;

3.Складові елементи писемного мовлення у написанні ефективного параграфу//Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 03 -05 квітня 2013 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2013. – С. 204 – 206.;

4.Психолінгвістичні аспекти художнього тексту як передумова навчання усного непідготовленого мовлення на матеріалі текстів художньої літератури. // Міжнародна науково-практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур», Київ: КНЛУ. – (квітень 2012);

5.Стимулюючі потенції художнього тексту в аспекті навчання писемного мовлення студентів мовного факультету. //Матеріали ІІ всеукраїнської наукової конференції. Проблеми галузевої комунікації та перекладу//. – Харків: Академія внутрішніх військ МВС України, 2011. – С. 89 – 91.;

6.Навчально-методичні матеріали з розвитку писемного мовлення для студентів І курсу факультету перекладачів. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. – 28 с.;

 

Мосьпан Наталія Вікторівна, проф., док. пед. наук, доц.

1.Мосьпан Н. В. Навчання студентів-філологів англійської емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н. В. // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. „Інформаційні технології в системі підготовки фахівців у вищій школі” – К. „ЕКМО”, 2008. – Вип. 4. – С. 226–233.;

2.Мосьпан Н.В. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Мосьпан Н.В.// Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». – Ніж.держ.пед.унів-т імені Миколи Гоголя, 2011. – № 9.– С.125-128;

3.Мосьпан Н.В. Модель навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н.В.// Вісник КНЛУ: Серія Педагогіка та психологія. – К.: КНЛУ, 2011. – Вип. 19. – С. 59-65;

4.Мосьпан Н.В. Інтерактивне навчання лексики / Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 16. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/16/statti/mospan.htm;

5.Мосьпан Н.В. Рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у студентів мовних ВНЗ / Мосьпан Н.В.// Віснику ЧНПУ. Серія: педагогічні науки. – Чернігівський національний педагогічний університет, 2012 ­­– Вип. 17. – С. 174-186;

6.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошку у процесі підготовки майбутніх учителів / Мосьпан Н.В.// Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – Вип. 3. – С. 184-196;

7.Мосьпан Н.В. Типові помилки в усному мовленні студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів/ Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 18. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/;

8.Мосьпан Н.В. Сучасний стан використання навчальних посібників з англійської мови / Мосьпан Н.В.// Імідж сучасного педагога. Всеукр. науково-практ. освітньо-популярний журнал. – П.: Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, 2013. – Вип. 4(133). – С. 42-46.;

9.Мосьпан Н.В. Лінгвістичні особливості англійської емоційно-модальної інтонації // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Тернопіль – 2011. – С.88-89;

10.Мосьпан Н.В. Технічні засоби в навчанні англійської мови // Пріоритетні напрями вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Ніжин – 2011. – С.123-125;

11.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошки у вищих навчальних закладах// Теоретичні питання освіти і виховання: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. Інтер. конф. – Київ, КНЛУ– 2012. – С.120-125;

12.Mospan N.V. TeachingEmotionalEnglishwiththevideo//EnglishinGlobalіzedWorld: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Кам’янець-Подільській ун-т, – 2012. – С.15-16;

13.Мосьпан Н.В. Использование учебных пособий английских и украинских издательств в обучении английскому языку // Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения: сб. науч. работ по мат. межд науч.-практ.конф. – Москва, Федер. гос. авт. образов. уч-ние дополнительного проф. образования, 2013.;

14.Мосьпан Н.В.Тенденції взаємодії системи вища освіта – ринок праці// Вища освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-прак. конф. з проблем вищої освіти. – Луцьк – 2013. – С.183-186;

15.Мосьпан Н.В. Навчання англійського емоційного мовлення (з використанням автентичних навчальних відеокурсів): навч. посіб. / Н.В. Мосьпан. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 72с.;

16.Мосьпан Н.В. CommunicativePhoneticsofEnglish: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 124с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

17.Мосьпан Н.В. Реализация национальных рамок квалификаций в ЕС. Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения [Електронний ресурс] : электр. сб. ІІІ межд. науч.-практ. конф. – Москва, Академия АПК и ППРО. – 2014. – Режим доступу до журн.:     https://sites.google.com/site/associationofespteachers/novosti/sbornikkonferencii2013;

 

Соловей Людмила Сергіївна, доц. канд. філ. наук.

1.Бабушко С. Р., Некоз І. В., Соловей Л.С. та ін. Англо-український словник туристичних термінів / уклад.[С. Р. Бабушко, І. В. Некоз, Л. С. Соловей та ін.]. – К.: ЗАТ "Слов‘янський дім", 2007. – 112 с;

2.Соловей Л.С. Професійно орієнтоване читання іноземною мовою і структура професійної підготовки фахівців туристичної галузі / Л.С. Соловей // Міжнародний форум "Мовна освіта: шлях до євроінтеграції": тези доповідей / за ред. С.Ю. Ніколаєвої, К.І. Онищенко. – К.: Ленвіт, 2005. – С. 120 – 121.;

3.Соловей Л.С. Професійна підготовка фахівця туристичної сфери й студентська освітня автономія / Л.С. Соловей // Мовна освіта в контексті Болонських реалій: тези доповідей КНЛУ, 24 – 25 лютого 2005 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2005. – С. 121 – 123.;

4.Соловей Л.С. Культурно-просвітницька та спортивно-масова робота молодіжних організацій України (кінець ХІХ ст. – 20 – 30 рр. ХХ ст.) / Л.С. Соловей // 60 років ЮНЕСКО: погляд у майбутнє: тези доповідей наук. конф. ЮНЕСКО КНЛУ, 22 – 23 лютого 2006 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2006. – С. 198 – 199.;

5.Соловей Л.С. Зміст і форми підготовки кадрів сфери туризму в системі "Інтурист" у 50 – 80-х рр. ХХ століття / Л.С. Соловей // Психолого-педагогічні проблеми освіти і виховання в умовах глобалізації та інтеграції освітніх процесів: тези доповідей наукової конференції кафедри ЮНЕСКО КНЛУ, 12 грудня 2007 р. / [відп. ред. А.М. Чернуха.]. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2007. – С. 129 – 131.;

6.Соловей Л.С. До проблеми відповідності професійної туристичної освіти вимогам суспільства і часу / Л.С. Соловей // Викладач і студент: умови особистісного і професійного зростання: зб. матеріалів міжнар. наук. - практ. конф., 29 – 30 жовтня 2009 р. – Черкаси: Видавництво ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2009. – С. 137 – 138.;

7.Соловей Л.С. Проблеми удосконалення системи професійної підготовки фахівців сфери туризму на сучасному етапі / Л.С. Соловей // Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали наук.- практ. конф., 30 березня – 1 квітня 2011 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 339 – 341.;

8.Соловей Л.С. Компетентнісний підхід і оптимізація туристичної освіти / Соловей Л.С. // Людський капітал в умовах трансформації українського суспільства: зб.тез. Міжнарод.наук.конф. викл., асп. і студ. (26 - 27 березня, 2014 р.) - К.: Акад.праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2014. - С. 23 - 24.;

9. Соловей Л.С. Методичні засади управління групою студентів на заняттях з англійської мови / Соловей Л. С.// Том ІІ – 2015 р. – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічнічитання» – Том  ІІ . – 2015 р. – С. 488 – 494.

Гордієнко Наталія В’ячеславівна, ст. викл.

1.Мосьпан Н.В., Гордієнко Н.В. CommunicativePhoneticsofEnglish: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 119с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

2. English:first and foremost : навчальний посібник для студентів І курсу  з практики англійської мови / [О.В. Андрюшина, В.А. Ригованова, Л.С. Соловей, Н.В. Гордієнко]. Ч. І -  Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. – 262 с.